stars

آموزش :: سایر خدمات آموزش

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با الزامات استاندارد 17020:2012

stars



اهداف یادگیری دوره:
فراگیران در پایان دوره می بایست :
- با اهداف و ساختار مجمع بين المللي تاييد صلاحيت آشنا گردند.
- با مفاهیم و الزامات استاندارد ISO/IEC17020:1998 آشنا گردند.
- به مستند نمودن فعالیت ها و بهبود مستمر آنها در حوزه بازرسی شناخت پیدا نمایند.
سرفصل محتواي دوره:

1- تعاریف مرتبط با تکیه بر مفاهیم ارزیابی انطباق و تایید صلاحیت – ISO 17000
2- اهداف و ساختار مجمع بين المللي تاييد صلاحيت (IAF)،
3- ارزيابي انطباق و انواع نهاد هاي ارزيابي انطباق (CABs) ،
4- ویژگیهای نهادهاي تاييد صلاحيت ملي(NABs) و مركز ملي تاييد صلاحيت ايران (NACI) با تکیه بر الزامات استاندارد ISO 17011
5- الزامات استاندارد ايران- ايزو 17020 سال 1381(ISO/IEC17020:1998)
(تشریح بندهای استاندارد نظیر: مقررات اداری، استقلال، بی طرفی و درستکاری، رازداری، سازمان و مدیریت، سیستم کیفیت، کارکنان، تسهیلات و تجهیزات، روشها و روشهای اجرای بازرسی، جابه جایی نمونه ها و اقلام مورد بازرسی، سوابق،گزارش های بازرسی و گواهی نامه های بازرسی، واگذاری کار به پیمانکاران فرعی، شکایات و اعتراض ها و همکاری).
تشريح الزامات استاندارد ايران- ايزو 17020 سال 1392 (ISO/IEC17020:2012)، در قالب تشريح تحليل تغييرات (Gap Analysis) نسبت به الزامات تجديد نظر شده صورت پذيرفته است.
تازه های آموزش :: سایر خدمات آموزش
هدف از دوره : آشنایی با روش های و تکنیک های تحقیق و تجزیه و تحلیل حوادث موضوعات و محتوای دوره : تعاريف و اصطلاحات روش هاي مورد استفاده در تجزيه و تحليل حوادث روش هاي جمع آوري داده و اطلاعات حادثه مدل

کریمی همراه: 09363793782

-
-


هدف از دوره : آشنایی با اصول و قواعد استاندارد پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری و تحلیل آن در راستای بهبود ( ISO10004 ) موضوعات و محتوای دوره : تعاریف و اصطلاحات استاندارد اندازه گیری رضایت مشتری تشریح

کریمی همراه: 09124793782

-
-


هدف از دوره : آشنایی با راه هایی برای برآورده ساختن نیاز مصرف کنندگان، بازاریابی بر اساس تحلیل نیازها و انتظارات مشتریان موضوعات و محتوای دوره : تعاریف و مصداق های رفتار مصرف کنندگان ضرورت های شناخت

کریمی همراه: 09124793782

-
-


هدف از دوره : آشنایی با بازاریابی تلفنی و کسب مهارت های برقراری ارتباط و تأثیر گذاری در مکالمات موضوعات و محتوای دوره : بازاریابی تلفنی، ضرورت ها و معایب چگونگی برقراری یک تماس حرفه ای تحلیل و اهمیت

کریمی همراه: 09124793782

-
-


آشنایی با اصول پایش و اندازه گیری فرآیندها تدوین و الزامات شرح شغل تدوین شناسنامه فرآیند تعریف ورودی ها و خروجی های فرآیند شاخص های اندازه گیری عملکرد واحدهای سازمانی جمع آوری و تحلیل داده ها

کریمی همراه: 09124793782

-
-


تکنیک های شناسایی مشتریان گردآوری اطلاعات طبقه بندی اصولی تحلیل سلایق و علاقه مندی مشتریان سیستم ارتباط مستمر و دوسویه با مشتری تکنیک های وفادار سازی اصول راه اندازی باشگاه انواع مدل های باشگاه

کریمی همراه: 09124793782

-
-


آشنایی با الزامات فرآیند آموزش نیاز سنجی صحیح و فراگیر آموزشی برنامه ریزی استانداردآموزشی منابع آموزشی کنترل اجرا نظرسنجی منطقی و مؤثر دستورالعمل های اندازه گیری اثربخشی آموزش و ... مخاطبین

کریمی همراه: 09124793782

-
-


آشنایی با نظام آراستگي در سازمان آشنايي با مفاهيم 5S فرهنگ نظم و ساماندهی محیط های کاری ترتیب و چیدمان تأثیرات سامان دهی و نظم و ترتیب در کار پاکیزه سازی هماهنگی و هارمونی دستورالعمل های 5S چک

کریمی همراه: 09124793782

-
-


توصیف منطقی و دقیق مشخصه های رفتاری فرد متدهای تعیین روش هدايت و رهبري موفق افراد روش تصميم گيري مهارت هاي متقاعدسازي توانايي تجزيه و تحليل مسایل مهارت هاي شغلي ارتقاء و تعیین سطح انگيزه نقاط

کریمی همراه: 09124793782

-
-


اصول تیم سازی مزایا و اهمیت کار تیمی تفاوت های تیم و گروه رهبری تیم انواع تیم شرح وظایف جانشین پروری معاونت در تیم تعریف ارتباطات در تیم تفکر تیمی و سیستمی تشریک مساعی و حل مسئله با خرد جمعی

کریمی همراه: 09124793782

-
-