stars

آموزش :: سایر خدمات آموزش

دوره پایش، اندازه گیری و تحلیل میزان رضایت مشتری بر مبنای استاندارد بین المللی رضایت مشتری

stars



هدف از دوره : آشنایی با اصول و قواعد استاندارد پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری و تحلیل آن در راستای بهبود ( ISO10004 )
موضوعات و محتوای دوره :
تعاریف و اصطلاحات استاندارد اندازه گیری رضایت مشتری
تشریح انتظارات مشتریان
ضرورت های پایش و اندازه گیری رضایت مشتری
آشنایی با الزامات استاندارد ISO10004
طراحی فرم منطقیف استاندارد و فراگیر نظرسنجی
ابزارها و متد اندازه گیری
تحلیل نظرات اخذ شده از مشتری
نمودارهای آماری
ابلاغ طرح های بهبود مداوم رضایت مشتری و ...
مخاطبین : مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فعالان روابط عمومی، فروشندگان، کارکنانی که به نوعی با مشتریان در ارتباطند، کارکنان خدمات پس از فروش، واحد رسیدگی به شکایات و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی

09124793782
نام
کریمی
آدرس ایمیل
opr16.shaygan@gmail.com
آدرس
یوسف آباد ، میدان سلماس ، خیابان فتحی شقاقی غربی ، پلاک 143 ، واحد 3
بروزرسانی
1396-2-12
انقضا
1396/4/10
قیمت
 372 بازدید
پرسش از آگهی دهنده
نام
پست الکترونیک
پرسش
تازه های آموزش :: سایر خدمات آموزش
هدف از دوره : آشنایی با روش های و تکنیک های تحقیق و تجزیه و تحلیل حوادث موضوعات و محتوای دوره : تعاريف و اصطلاحات روش هاي مورد استفاده در تجزيه و تحليل حوادث روش هاي جمع آوري داده و اطلاعات حادثه مدل

کریمی همراه: 09363793782

-
-


هدف از دوره : آشنایی با اصول و قواعد استاندارد پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری و تحلیل آن در راستای بهبود ( ISO10004 ) موضوعات و محتوای دوره : تعاریف و اصطلاحات استاندارد اندازه گیری رضایت مشتری تشریح

کریمی همراه: 09124793782

-
-


هدف از دوره : آشنایی با راه هایی برای برآورده ساختن نیاز مصرف کنندگان، بازاریابی بر اساس تحلیل نیازها و انتظارات مشتریان موضوعات و محتوای دوره : تعاریف و مصداق های رفتار مصرف کنندگان ضرورت های شناخت

کریمی همراه: 09124793782

-
-


هدف از دوره : آشنایی با بازاریابی تلفنی و کسب مهارت های برقراری ارتباط و تأثیر گذاری در مکالمات موضوعات و محتوای دوره : بازاریابی تلفنی، ضرورت ها و معایب چگونگی برقراری یک تماس حرفه ای تحلیل و اهمیت

کریمی همراه: 09124793782

-
-


آشنایی با اصول پایش و اندازه گیری فرآیندها تدوین و الزامات شرح شغل تدوین شناسنامه فرآیند تعریف ورودی ها و خروجی های فرآیند شاخص های اندازه گیری عملکرد واحدهای سازمانی جمع آوری و تحلیل داده ها

کریمی همراه: 09124793782

-
-


تکنیک های شناسایی مشتریان گردآوری اطلاعات طبقه بندی اصولی تحلیل سلایق و علاقه مندی مشتریان سیستم ارتباط مستمر و دوسویه با مشتری تکنیک های وفادار سازی اصول راه اندازی باشگاه انواع مدل های باشگاه

کریمی همراه: 09124793782

-
-


آشنایی با الزامات فرآیند آموزش نیاز سنجی صحیح و فراگیر آموزشی برنامه ریزی استانداردآموزشی منابع آموزشی کنترل اجرا نظرسنجی منطقی و مؤثر دستورالعمل های اندازه گیری اثربخشی آموزش و ... مخاطبین

کریمی همراه: 09124793782

-
-


آشنایی با نظام آراستگي در سازمان آشنايي با مفاهيم 5S فرهنگ نظم و ساماندهی محیط های کاری ترتیب و چیدمان تأثیرات سامان دهی و نظم و ترتیب در کار پاکیزه سازی هماهنگی و هارمونی دستورالعمل های 5S چک

کریمی همراه: 09124793782

-
-


توصیف منطقی و دقیق مشخصه های رفتاری فرد متدهای تعیین روش هدايت و رهبري موفق افراد روش تصميم گيري مهارت هاي متقاعدسازي توانايي تجزيه و تحليل مسایل مهارت هاي شغلي ارتقاء و تعیین سطح انگيزه نقاط

کریمی همراه: 09124793782

-
-


اصول تیم سازی مزایا و اهمیت کار تیمی تفاوت های تیم و گروه رهبری تیم انواع تیم شرح وظایف جانشین پروری معاونت در تیم تعریف ارتباطات در تیم تفکر تیمی و سیستمی تشریک مساعی و حل مسئله با خرد جمعی

کریمی همراه: 09124793782

-
-