stars

آموزش :: سایر خدمات آموزش

دوره بازاریابی و فروش تلفنی

stars



هدف از دوره : آشنایی با بازاریابی تلفنی و کسب مهارت های برقراری ارتباط و تأثیر گذاری در مکالمات
موضوعات و محتوای دوره :
بازاریابی تلفنی، ضرورت ها و معایب
چگونگی برقراری یک تماس حرفه ای
تحلیل و اهمیت تأثیر اولیه
محدودیت های بازاریابی تلفنی
غلبه بر بیزاری
کسب مهارت های گوش دادن
تصور صحیح از مشتری
مهارت های مکالمه
تحلیل مشتری
فرآیند بازاریابی تلفنی
ثبت نتایج و پیگیری و ...
مخاطبین : بازاریابان تلفنی، مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فروشندگان، دانشجویان گرایش های مدیریت و بازاریابی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
تازه های آموزش :: سایر خدمات آموزش
اصول تیم سازی مزایا و اهمیت کار تیمی تفاوت های تیم و گروه رهبری تیم انواع تیم شرح وظایف جانشین پروری معاونت در تیم تعریف ارتباطات در تیم تفکر تیمی و سیستمی تشریک مساعی و حل مسئله با خرد جمعی

کریمی همراه: 09124793782

-
-


هدف از دوره : آشنایی با استاندارد رسیدگی به شکایات و برقراری سیستم رضایت مشتری موضوعات و محتوای دوره : تعاریف و اصطلاحات استاندارد شکایت مشتری شناخت و تحلیل انواع شکایات دسته بندی مشتریان شاکی شناخت

هومن مختاری همراه: 09122866327

-
-


هدف از دوره : آشنایی با قواعد مربیگری بازاریابی، طراحی و مهندسی بازاریابی در سازمان موضوعات و محتوای دوره : مربیگری و مهندسی سازمان بازاریابی و توسعه فروش اصول برقراری تیم تحقیق بازار طراحی فرآیند

هومن مختاری همراه: 09122866327

-
-


توصیف منطقی و دقیق مشخصه های رفتاری فرد متدهای تعیین روش هدايت و رهبري موفق افراد روش تصميم گيري مهارت هاي متقاعدسازي توانايي تجزيه و تحليل مسایل مهارت هاي شغلي ارتقاء و تعیین سطح انگيزه نقاط

کریمی همراه: 09124793782

-
-


آشنایی با نظام آراستگي در سازمان آشنايي با مفاهيم 5S فرهنگ نظم و ساماندهی محیط های کاری ترتیب و چیدمان تأثیرات سامان دهی و نظم و ترتیب در کار پاکیزه سازی هماهنگی و هارمونی دستورالعمل های 5S چک

کریمی همراه: 09124793782

-
-


آشنایی با الزامات فرآیند آموزش نیاز سنجی صحیح و فراگیر آموزشی برنامه ریزی استانداردآموزشی منابع آموزشی کنترل اجرا نظرسنجی منطقی و مؤثر دستورالعمل های اندازه گیری اثربخشی آموزش و ... مخاطبین

کریمی همراه: 09124793782

-
-


تکنیک های شناسایی مشتریان گردآوری اطلاعات طبقه بندی اصولی تحلیل سلایق و علاقه مندی مشتریان سیستم ارتباط مستمر و دوسویه با مشتری تکنیک های وفادار سازی اصول راه اندازی باشگاه انواع مدل های باشگاه

کریمی همراه: 09124793782

-
-


آشنایی با اصول پایش و اندازه گیری فرآیندها تدوین و الزامات شرح شغل تدوین شناسنامه فرآیند تعریف ورودی ها و خروجی های فرآیند شاخص های اندازه گیری عملکرد واحدهای سازمانی جمع آوری و تحلیل داده ها

کریمی همراه: 09124793782

-
-


هدف از دوره : آشنایی با بازاریابی تلفنی و کسب مهارت های برقراری ارتباط و تأثیر گذاری در مکالمات موضوعات و محتوای دوره : بازاریابی تلفنی، ضرورت ها و معایب چگونگی برقراری یک تماس حرفه ای تحلیل و اهمیت

کریمی همراه: 09124793782

-
-


هدف از دوره : آشنایی با راه هایی برای برآورده ساختن نیاز مصرف کنندگان، بازاریابی بر اساس تحلیل نیازها و انتظارات مشتریان موضوعات و محتوای دوره : تعاریف و مصداق های رفتار مصرف کنندگان ضرورت های شناخت

کریمی همراه: 09124793782

-
-