stars

آموزش :: سایر خدمات آموزش

دوره آموزشی باشگاه مشتریان

stars



تکنیک های شناسایی مشتریان
گردآوری اطلاعات
طبقه بندی اصولی
تحلیل سلایق و علاقه مندی مشتریان
سیستم ارتباط مستمر و دوسویه با مشتری
تکنیک های وفادار سازی
اصول راه اندازی باشگاه
انواع مدل های باشگاه مشتریان
باشگاه مجازی
مدل مبتنی بر کارت
مخاطبین : بازاریابان، مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فروشندگان، دانشجویان گرایش های مدیریت و بازاریابی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی

09124793782
نام
کریمی
آدرس ایمیل
opr16.shaygan@gmail.com
آدرس
یوسف آباد ، میدان سلماس ، خیابان فتحی شقاقی غربی ، پلاک 143 ، واحد 3
بروزرسانی
1396-6-13
انقضا
1396/8/12
قیمت
 366 بازدید
پرسش از آگهی دهنده
نام
پست الکترونیک
پرسش
تازه های آموزش :: سایر خدمات آموزش
شرکت سلامت ايمن محيط آريا (HSE ARYA) ، با بهره گيري از اساتيد مجرب و با سابقه دوره هاي آموزشي مرتبط با سلامت، ايمني و محيط زيست (HSE) را با اعطاي مدرک بين المللي از شرکت QAL انگلستان داراي تاييديه از اتحاديه

عادل شكري همراه: 09192975791

-
-


شرکت HSE ARYA اولين برگزارکننده دوره¬هاي غيرحضوري و تخصصي HSE همراه با اعطاي مدارک بين المللي معتبر،با بيش از 150 دوره آموزشي. تخفيف ها: • 15% تخفيف دانشجويان • 5%تخفيف بيشتر ويژه اعضاي سايت www.HSEexpert.com •

عادل شكري همراه: 09192975791

-
-


برگزاری دوره های تخصصی HSE درشرکت ها و دانشگاه های سراسر کشور با اساتید کاملا مجرب با بیش از 150 دوره آموزشی با اعطای مدرک بین المللی معتبر راه های ارتباطی با ما: www.HSEArya.com 30-88594329-021 Email:training@hsearya.com Telegram:HSE_Arya_Training Instagram:hsearyatraining

عادل شكري همراه: 09192975791

-
-


هدف از دوره : آشنایی با استاندارد رسیدگی به شکایات و برقراری سیستم رضایت مشتری موضوعات و محتوای دوره : تعاریف و اصطلاحات استاندارد شکایت مشتری شناخت و تحلیل انواع شکایات دسته بندی مشتریان شاکی شناخت

هومن مختاری همراه: 09122866327

-
-


هدف از دوره : آشنایی با قواعد مربیگری بازاریابی، طراحی و مهندسی بازاریابی در سازمان موضوعات و محتوای دوره : مربیگری و مهندسی سازمان بازاریابی و توسعه فروش اصول برقراری تیم تحقیق بازار طراحی فرآیند

هومن مختاری همراه: 09122866327

-
-


هدف از دوره : آشنایی با روش های و تکنیک های تحقیق و تجزیه و تحلیل حوادث موضوعات و محتوای دوره : تعاريف و اصطلاحات روش هاي مورد استفاده در تجزيه و تحليل حوادث روش هاي جمع آوري داده و اطلاعات حادثه مدل

کریمی همراه: 09363793782

-
-


هدف از دوره : آشنایی با اصول و قواعد استاندارد پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری و تحلیل آن در راستای بهبود ( ISO10004 ) موضوعات و محتوای دوره : تعاریف و اصطلاحات استاندارد اندازه گیری رضایت مشتری تشریح

کریمی همراه: 09124793782

-
-


هدف از دوره : آشنایی با راه هایی برای برآورده ساختن نیاز مصرف کنندگان، بازاریابی بر اساس تحلیل نیازها و انتظارات مشتریان موضوعات و محتوای دوره : تعاریف و مصداق های رفتار مصرف کنندگان ضرورت های شناخت

کریمی همراه: 09124793782

-
-


هدف از دوره : آشنایی با بازاریابی تلفنی و کسب مهارت های برقراری ارتباط و تأثیر گذاری در مکالمات موضوعات و محتوای دوره : بازاریابی تلفنی، ضرورت ها و معایب چگونگی برقراری یک تماس حرفه ای تحلیل و اهمیت

کریمی همراه: 09124793782

-
-


آشنایی با اصول پایش و اندازه گیری فرآیندها تدوین و الزامات شرح شغل تدوین شناسنامه فرآیند تعریف ورودی ها و خروجی های فرآیند شاخص های اندازه گیری عملکرد واحدهای سازمانی جمع آوری و تحلیل داده ها

کریمی همراه: 09124793782

-
-