stars

آموزش :: سایر خدمات آموزش

دوره آموزشی اصول کار تیمی

stars



اصول تیم سازی
مزایا و اهمیت کار تیمی
تفاوت های تیم و گروه
رهبری تیم
انواع تیم
شرح وظایف
جانشین پروری
معاونت در تیم
تعریف ارتباطات در تیم
تفکر تیمی و سیستمی
تشریک مساعی و حل مسئله با خرد جمعی و ...
مخاطبین : بازاریابان، مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فروشندگان، دانشجویان گرایش های مدیریت و بازاریابی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی

تازه های آموزش :: سایر خدمات آموزش
توصیف منطقی و دقیق مشخصه های رفتاری فرد متدهای تعیین روش هدايت و رهبري موفق افراد روش تصميم گيري مهارت هاي متقاعدسازي توانايي تجزيه و تحليل مسایل مهارت هاي شغلي ارتقاء و تعیین سطح انگيزه نقاط

کریمی همراه: 09124793782

-
-


آشنایی با نظام آراستگي در سازمان آشنايي با مفاهيم 5S فرهنگ نظم و ساماندهی محیط های کاری ترتیب و چیدمان تأثیرات سامان دهی و نظم و ترتیب در کار پاکیزه سازی هماهنگی و هارمونی دستورالعمل های 5S چک

کریمی همراه: 09124793782

-
-


آشنایی با الزامات فرآیند آموزش نیاز سنجی صحیح و فراگیر آموزشی برنامه ریزی استانداردآموزشی منابع آموزشی کنترل اجرا نظرسنجی منطقی و مؤثر دستورالعمل های اندازه گیری اثربخشی آموزش و ... مخاطبین

کریمی همراه: 09124793782

-
-


تکنیک های شناسایی مشتریان گردآوری اطلاعات طبقه بندی اصولی تحلیل سلایق و علاقه مندی مشتریان سیستم ارتباط مستمر و دوسویه با مشتری تکنیک های وفادار سازی اصول راه اندازی باشگاه انواع مدل های باشگاه

کریمی همراه: 09124793782

-
-


آشنایی با اصول پایش و اندازه گیری فرآیندها تدوین و الزامات شرح شغل تدوین شناسنامه فرآیند تعریف ورودی ها و خروجی های فرآیند شاخص های اندازه گیری عملکرد واحدهای سازمانی جمع آوری و تحلیل داده ها

کریمی همراه: 09124793782

-
-


هدف از دوره : آشنایی با بازاریابی تلفنی و کسب مهارت های برقراری ارتباط و تأثیر گذاری در مکالمات موضوعات و محتوای دوره : بازاریابی تلفنی، ضرورت ها و معایب چگونگی برقراری یک تماس حرفه ای تحلیل و اهمیت

کریمی همراه: 09124793782

-
-


هدف از دوره : آشنایی با راه هایی برای برآورده ساختن نیاز مصرف کنندگان، بازاریابی بر اساس تحلیل نیازها و انتظارات مشتریان موضوعات و محتوای دوره : تعاریف و مصداق های رفتار مصرف کنندگان ضرورت های شناخت

کریمی همراه: 09124793782

-
-


هدف از دوره : آشنایی با اصول و قواعد استاندارد پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری و تحلیل آن در راستای بهبود ( ISO10004 ) موضوعات و محتوای دوره : تعاریف و اصطلاحات استاندارد اندازه گیری رضایت مشتری تشریح

کریمی همراه: 09124793782

-
-


هدف از دوره : آشنایی با روش های و تکنیک های تحقیق و تجزیه و تحلیل حوادث موضوعات و محتوای دوره : تعاريف و اصطلاحات روش هاي مورد استفاده در تجزيه و تحليل حوادث روش هاي جمع آوري داده و اطلاعات حادثه مدل

کریمی همراه: 09363793782

-
-


اهداف یادگیری دوره: فراگیران در پایان دوره می بایست : - با اهداف و ساختار مجمع بين المللي تاييد صلاحيت آشنا گردند. - با مفاهیم و الزامات استاندارد ISO/IEC17020:1998 آشنا گردند. - به مستند نمودن فعالیت ها و

گروه مشاوران تخصصی استاندراد 17020 همراه: 09212208964

-
-